ageess Haftamdayım hala doğum için bir yere karar veremedim, Lütfen yardımcı olun. Adana’da hangi hastanede doğum yaptınız? Ne kadara yaptınız? Ebe ve hemşirelerin ilgisi nasıldı? Yaşadığınız olumlu ve olumsuz deneyimleri yazarsanız sevinirim.
Hifaninnannesi ageess özel metro Hastanesi’nde doğum yaptım ve o hastaneye özel bir vakıf kartı var onu alınca indirimli oluyor muane ücreti de doğum ücreti de indirimli oluyor
Hmyr_01 Şehir hastanesinde yaptım ilk doğumum olmasına rağmen memnun kaldım.Kişiye özel odalar ve kaldığınız oda da doğum yapıyorsunuz.Doktorlarda gayet iyiydi.Sağlıkla kucağınıza alın😍