Stellaa Pipetli suluklar için henüz erken, onlarla içmeye 1 yaş civarı başlıyorlar.
bence ilk etap için 6+ için olan suluklardan (nuk almıştım)
küçük boyutlu mama kaşıklarından (ben bebedor’un ısıya duyarlı kaşığından almıştım)
Buharda pişirme aparatı (isterseniz metal süzgeç veya kevgirle de yapabilirsiniz),
cam rende,
yanınızda taşıyabilmek için küçük kavanoz ya da saklama kabı,
Önlük, (kolay yıkanabilirlerden ya da kullan at olabilir)
Silikon meyve süzgeci,
Dilerseniz de mama kasesi alabilirsiniz.
Benim size tavsiyem oioi’ye ilk etapta para dökmenize hiç gerek yok. İlk aylar önüne koyarak vermeyecekseniz gerek yok ya da verecekseniz bile tabakla değil direkt mama sandalyesine koyarak veriliyor. Kaşıkları da küçük aylar için malesef kocaman geliyor.
ben iki tane tabağından iki tane de kaşığından almıştım, tabi o zamanlar bu kadar uçuk rakamlar değildi. Ama inanın abartıldığı gibi değil. Gerekli de değil. İleri aylarda önüne tabakla koyup, kendi yemesini destekleyecekseniz düşünebilirsiniz. Ki artık bir çok marka vakumlu tabak çıkardı.
Söylediğim gibi kaşığı da küçük boyutlu almanızı tavsiye ederim, ağzına sığması açısından.
İlla tabağı ayrı olsun demezseniz mama tabağına bile gerek yok, evden bir kase vs kullanabilirsiniz ilk aylarda.
upuzun yazmışım😅 umarım yardımcı olmuşumdur.