Aminem T-1234 11 aylık bebegm dogdugu günden beri açlıktan uyandıgını bilmem yanş aç bebek uyur benmki uyuyordu
Lidya-t Uyuyor ama sürekli kalkıyor hareket ediyor ha da aç olduğu için deliksiz uyuyamıyor. Benimki hiç ağlamaz ama tepkileri böyle oluyor.