Osmnn_457 Selam hanımlar doğum yapalı 20 gün oldu korse kullanıyordum karnım kalmadı indi ama göbeğim çok yumuşak vıcık vıcık oldu oldu korse takmaya devam ediyorum ama bu yumşaklığın gitmesi için ne yapabilirim
adastra Osmnn_457 Spordan başka çaresi yok bence, kendinize zaman tanıyın ve toparlaninca düzenli spor yapın derim 🌺
Osmnn_457 Ssultannn spor yapma gibi zamanım yok karnını hızlı şekilde sıklamşması için bildiğiniz haraketler varmı
Ssultannn Osmnn_457 sadece karın çalışarak göbeğini sıkılaştıramazsın canım elbette hareketler var istersen internetten araştır bi çok hareket var ama tavsiyem 15 dakika bile olsa tüm beden çalışıp karına ağırlık vermen