Ssultannn 4 aylıkken meyveleri cam rendeden geçirdim sebzeleri haşlayıp çatalla ezdim. Çok şükür hiç bogazında kalma gibi bir problem yaşamadık. Eşim şeftaliyi oynaması için bölüp dilim halinde verdi. 5 aylıktı oğlum ve bogazında kaldı maalesef. Ölüp ölüp dirildim o bir kaç saniyede. Emerken koparmış bir an fark edememişiz😢 7 aylık olduk şimdi. Sadece hoşaf için kullandığım kuru meyveleri blenderdan geçiriyorum. Püre gibi yediriyorum. Sindirimi kolaylaştırması için doktorumuz 4 aylıkken hoşafa başlattı ve devam ediyoruz vermeye.