Betuloz Bende spinal oldum heryerim fena ağrıdı ama doktorum hareketsizlikten demişti hastanede doğum sonrası sabaha kadar sade nescafe içtim bol su ve sıvı şeyler yedim. Biraz oluyor hala daha iğne yerlerim ağrıyor 1 sene olacak doğum yapalı bol yürü evde hareket et ayaklarını dik her fırsatta yat uzan ağrı kesici alma diren yapcak birşey yok sabırlı ol geçmiş olsun 🙏🏻