Kuzey22 Merhaba güzel annişler bebelac mama hakkinda gorusleriniz neler kullannalariniz memnunmu kilo aldirmasi nasil fikirlerinizi tecrubelerinizi merak ediyorum simdiden teşekkürler 😊
Melinda101019 Kuzey22 Valla ben aptamille başladım bebelac kullandım hip aldım ama bebeğim içmedi yaramadı kustu etti bebeğinize göre hareket edin derim
Minikannesi00 Kuzey22 bnde aptamil kullanıyorum çok gaz yapmaya başladı ,kakasını da 1 hafta yapmıyor . Bende bebelac gold denemek istiyorum burda bekliym bakalım😊
MervEslinArden Kuzey22 hipp ile başladım doyurmadı direk bebelactan devam ettik 2 ay 21 günlük içiyor şimdilik bir sorun yok doyuyor kilo alımı da iyi 3600 doğdu 2 aylıkken 6400 dü
Deletedmom416 Kuzey22 ben ilk başta normal bebelac kullandım kabız ve gaz yaptı sonra bebelac gold aldım çok şükür o sorunu atlatmıştık ve ayda 1 kilo almıştı ama doktorumuz bebelac mamalarında şeker oranının yüksek olduğunu çocuğu şişirmekten başka bişeye yaramadığını söyledi SMA Yı önerdi onu kullanıyoruz çokta memnunum kilo alımı da gayet iyi anne sütüne en yakın mama zaten köpürmüyor bile tavsiye ederim canım 💫
Kuzey22 Melinda101019 bebegim cok istahsiz tum tahlilleride sukur temiz ama mamasini icmiyor sadece mamayla besleniyor bu yuzden kilo alimida az o yuzden danismak istedim kilosuna katkida bulunacak hemde tadini begenebilecek mama fikir edinmek istedigimden danisiyorum
Kuzey22 Minikannesi00 şükür gaz sorununuz kalmadi artikke dicikarabikiyorama bebegim cok istahsiz tum tahlilleri temiz ama yemiyor kilo alimida az o yuzden kilo aldiran tadini begenebilcek bir mama arayisindayim
IkraAsel Minikannesi00 bende aptamille başldm kabızlık sorunu yaşadm sonra sma aldm kızım sevmedi içmedi şimdi bebelac gold kullanıyorum çokda memnunum tabi bebekten bebeğe farklılık olduğunu göz önünde tutun bebeğinizi gözlemleyin
Symatsn38 Minikannesi00 bende ilk aptamil 1 numara kullandım 6 ayına kadar sonra denemelik küçük kutu bebelac gold 2 numara aldım 6 ayından sonra Çok sevdi hemde daha faydalı olduğunu öğrendim sizde bu şekil deneyebilrsiniz
Filizz66 Kuzey22 benim bebeğimde hem iştahsız hemde çok kusuyordu doktorum normal ölçeğe bir tane fazla koy kıvamlı olsun mam dedi böylece az içsede vitamini daha çok almış olur hemde aşırı kusmasını engeller dedi ve gerçektende işe yaradı az içiyor ama kıvamlı olduğu için kilo almaya başladı biraz biraz be kusmasına baya bi etki etti
Kuzey22 Melinda101019 hayir hic emmedi ilk ay sagarak verdimoda benim iki gogsumden 30 cc zor cikiyordu cok ugrastim sutum cogalsin tutsun diye ama olmadi😔 dort ayligiz ve neredeyse iki aydir mamasini yememekte direniyor bende yiptandim yemedikce doktorda test istedi kanina idrarina falan bakildi hersey yolunda ama yemiyor o yuzdende bu cabam
Htcslh Kuzey22 canim bende hipp bebelac gold sma similac bunlari kullnyrm hep ara ara degistirerek hipp de hafif kusma var bebelac köpük oluo zor oluo diye similax aldim yine memnunuz gayet bi arastir similac mamayi istersen iceriginde palm yagi ilmayan tek mama diye biliyorum
Kuzey22 MervEslinArden tesekkur ederim yaradi demek bebisinize normal sari kutu olanindan kullaniyorsunuz degil mi masallah bebisnizebenim bebegim dortaylik 6 kilo degil daha😔
MervEslinArden Kuzey22 aynen kuzum sarı olan nutrica benim kız biraz iştahlı inşallah böyle devam eder
birprensannesi0208 Kuzey22 bebegim bir bucuk aylik ve biz sadece bebelac gold kullandık benim oğluma yaradı kilo alımı gayet güzel ama görümcemin oğluna yaramadı hiç.kilo aldırmadı onada başka bir mama tavsoye etmiş doktor yani bebekten bebeğe değişiyor bence her mama her bebege yaramıyor denemelisiniz veya doktorunuza danışmalısınız
SEREZ Bebelac gold kullanıyorum 8 aydır canım çokta memnunum kilo alımı olsun , gaz yapmaması , kabızlık olmaması tavsiye ederim
miran9595 Kuzey22 üç çocukta kullandım benimkikerde fazla kilo almdirmadi şimdi oğluma veriyorum memnunum gaz falan yapmiyo oğlum 3 aylık 14gunluk 5.500kg
limonlukarpuzzz Kuzey22 aptamil kullaniyorduk 2 numaraya geçince aptamili yemek istemedi bebelac gold aldim gayet güzel yiyor onu şimdilik gunluk tuvaletede çikiyor kilo alimida iyi :)
Kuzey22 Minikannesi00 cokmu gaz yapiyor aptamil cnm biz dort ayligiz yaparmi gaz iki aylikken gaz sorunumuz bitti şükür