Mervep dış doktordu benim doktorum. Ben doğum doktorumdan çok memnundum. Hemşireler ve çocuk doktorundan memnun kalmadım. Doğumdan sonra benim bildiğim hemen anneye memeye verilir çocuk bizim hemşireler o daha doğduğunun farkında değil diye gelip gittiler. En son ben kocama dedim ver şu çocuğu bi deneyelim. Olmayınca kıyameti kopardım bu çocuk sarılık olursa buraları yıkarım diye ki keza oldu. Devlet hastanesinde doğum yaptı görümcem, koca paket hazırladılar bezi maması bepantholü ıvırı zıvırı, ben bebek bezini bile kendim verdim. 2. Bebeğe de yine aynı doktora gideceğim ama asla Derinderede doğurmayacağım. Duyduğum gördüğüm herkese de söyleyeceğim kimse oraya gitmesin.