Benim kızımda vardı. Çocuk Doktoru netira damla verdi, işe yaramadı. Çok güvendiğim bir göz doktoruna gittim. O öncelikle bir damla vereceğim, devam ederse masaj yapacağız bu haliyle (iltihap gibi bilmiyorum) masaj yapmak gözü tahriş edebilir dedi. O damla iltihap ve çapağı çok güzel temizledi ve bitti. Sonra ben 2 ay aşısında sağlık ocağındaki görme kontrolünde doktora durumu anlattım. Açılıp açılmadığını bilmiyoruz dedim, kanal tıkanıklığı devam etse 2 saatte bir çapaklanırdı demekki damla işe yaramış dedi. Ama o damlanın adını yazmayacağım. Çünkü normalde çocuklarda kullanılmayan bir damlaymış. Göz Doktoru özellikle reçetede bebeklerde kullanımıyla ilgili bir şey göremezsiniz rahatlıkla kullanım dedi ama daha sonra çocuk doktoruyla konuşurken, biz bu antibiyotiği bebeklere vermiyoruz büyümeyi etkileyebiliyor ama göz doktorunuz uygun görmüş, kullanmışsınız bir şey diyemem dedi. Bu nedenle isim yazmıyorum. Çocuk Doktoru yerine göz doktoruna gitmenizi öneririm.