iki_prens_annesi_ benimde o dönemlerde başlamıştı."mee,maa,aaaa,ııııı,hıııı,ann,emmm"gibi .şuan “annennne” gibi bilinçsizce kelimeler kullanıyor valla ona bile mutlu oluyorum.bu aralar "annnne,babba,"diyor tabii bilinçsizce .bizde üstümüze alınıyoruz işte😂.halbu ki yavrum çıkardığı sesleri üst üste söyleyince ortaya sanki anlamlı bişeyler söylüyormuş gibi çıkıyor işte.(5 gün sonra tam 7 aylık olacak)