lilosbebek biberon verdin doyurdun sonrasında niye memeni vermeye çalışmadın ki, benm de sağ göğsümü hiç tutmadı tutamıyordu silikon uçla verdim sonra ona alışmasın diye ucu çıkardım hatta ateşim çıktı hasta oldum emmediği için göğsüm ateş yaptı vücuduma daha sonra emzirme hemşireleri de tutturamadı ben sağmaya başladım pompa dolayısıyla o göğsü ucu da çıktı biraz ama pompadan dolayı azaldı, değişik meme tutuş şekli denedim şuan bir şekilde tutuyor göğsümü ama canı isterse genelde ilk sağ göğüsten başlıyorum ki açken tutsun diye bazen tutuyor bazen tutmuyor günde 3-4 defa anca tutuyor oda zorla, vazgeçme tutmuyor diye biberon verme en azından biraz uğraş sürekli memenle başla sonra mama ver bence