3 aylık oğlum uykusu gelince kendini parçalar şekilde ağlıyor o kadar çok ağlıyor ki anca bu şekilde anlatabilirim elim ayağıma dolanıyor napacagimi şaşırıyorum o derece poposuna zeytinyağı sürdüm gazını çıkartıyorum sallıyorum ayağımda ama yok ağlamaktan emziği bile tutamiyor napcam bilmiyorum acaba atak mı bilgisi olan yazabilir mi lütfen