Bsrsgt Kizim tam 6 aylık oldu. Neredeyse 2 aydır her akşam 7 den sonra sürekli bir ağlama halinde. Hep bir inleme,ağlama,krize girme söz konusu akşam olsun istemiyorum artık. Nedir bu durum çözen bilen bir aydınlatsın beni.
Masalmeva Bsrsgt dis olblr bzmkide 2 aya yakin tepemden inmedi surkli agliyodu durduk yere cikardi da uyuyo smdi cok sukur
Bsrsgt Ballicoreginannesi ya kafamda sürekli ugultu. Memnun edemiyorum asla napicam şaşırdım kaldım 🤦♀️
Parsmls Suan aynı durumdayız bir haftadır 6 aylık bizimkide akşamüstü bir vızıltısı başlıyor dayanamıyorum artık sinirlerim iyce bozuldu
Bsrsgt Parsmls düşün 2 aydır böyle ben her saniye bunu duyuyormuş gibiyim çok kötü oldum ya allah yardım etsin