Merhaba Hanımlar ,
Kızım 4 aylık ve biraz kafa düZleşmesi oldu bir aydır babyjem yastığını kullanıyorum pek bir faydasını göremedim. Aynı durumu yaşayan ve kafa şekillendirici yastık kullanıp memnun olan var mı? Var ise marka paylaşımında bulunabilir mi? Faydasını gördünüz mü?
Sevgiler 🌸