BusraElaa bizim de oldu bi kaç gün geçmesini beklerdim geçmeyince doktora götürdük ateş olmadığı için ve ciğerlerine inmediği için bi ilaç vermedi. Sadece hastanede hava ile bi ilaç verdiler okdr. Günde 3 kes burnunu trmizliyoruz serum fizyolojikle balgamı çıkarabilmesi için okdr. Hırıltılı nefes alıyosa ve ya zorlanıyosa, atesi varsa hemen götürün