Ayazarda Hipp kullanıyoruz, aptamil ar alacağım okudumlarıma göre kabız yapıyormuş sadece AR mamalar, örneğin 2 ölçek hipp 1 ölçek ar koyup içirsem nasıl olur yapanlarınız var mı nasıl tavsiye edersiniz
Sevgilimmm Ayazarda ben de kısa bir süre kullanmistim. Hipp ile ar mamayı yarı yarıya karıştırmistim, doktorumuz da bu şekilde söylemişti..
Sevgilimmm Ayazarda aslında reflusu yoktu ama kusması vardı. Doktor reflü olabilir kullan dedi. Çok uzun süre kullanmadım bebeğim sevmedi. Zaten 5 aydan sonra falan kusması azaldi