Mariiiin1 Kızlar bebegim 43 günlük. Ve bi kaç gündür kakasını yapmadan once baya sancı cekıyor. Mesela sancı gelıyor aglıyor. Gecıyor duruuor tekrar gelıyor aglıyor. Taki yapana kadar yaptıktan sonra rahat oluuor. Acaba bu normalmi ?
Smrhls Mariiiin1 benim oğlum sadece anne sütü ile besleniyo kakasını geç yapiyo birkeresinde 7 gün yapmadı sadece anne sütü olduğu için normal aslında ama eğer sancısı varsa ikinuyosa doktora gitmelisin ben gittim spasmo diye bir fitil verdi şuanda onu kullanıyorum hemen kakasını yapiyo fakatncok uyku yapıyo 😕 buna rağmen kullanmaya devam ediyorum yapacak bişey yok
lydia91 Mariiiin1 benim bebeğim 2 ay boyunca her kaka yapmasında hatta pırt yaparken bile ağlıyordu sonra düzeldi çok şükür şimdi hiç bişey yokmuş gibi patır patır yapıyor 😀 normal yani üzülmeyin