Kızlar merhaba bebeğimin doğuştan sol el orta parmakları ve ayak orta parmakları yapışık. Ameliyat için 1 yaş olmasını bekledik. Şimdi de en doğru doktoru bulmaya çalışıyorum. Uzman bi dr olmazsa özür kalabilir dediler. Başına böyle bişey gelen ameliyat olan var mı bana dr hastane tavsiye edebilir misiniz.