Merhaba guzel anneler,1 ay önce normal dogum yaptim kesim yoktu yirtigim vardi 3 dikisim oldugu soylendi.Dogumdan beri bakmaya cesaret edemedim ama bugun baktigimda afedersiniz ama vajina deligimin cok genis oldugunu gordum.Bu durum gecici mi yoksa boyle mi kalacak😑😑