Merhabalar 😌
Kızım 4 ay 20 günlük alttaki 2 dişi de patladı 2 gündür emerken göğüs ucumu ısırıyor, bağırmak veya canımı yaktığını hissettirmek istemiyorum ona, annem eğer bağırırsan veya onun hoşuna gidebilecek bir tepki verirsen eğer yaptığının güzel birşey olduğunu zannedip hoşuna gidecek ve süreklilik haline getirip hep ısıracaktır dedi 🤦🏻♀️ Tepkisisiz kal dedi, kendi dişimi sıka sıka acımı içime gömüyorum😅var mı çaresi olanlar anneler siz nasıl başa çıktınız 🧸