Balanne ben emzige başta wee marka ile başladım emin olun kurtarıcım oldu Bi dışarıya çıktığımız da ağladığında emziği veriyorum susuyor diğer türlü sürekli meme veriyordum ve meme reddi de olmadı ki emziği biraz zor aldı o attı ben verdim o attı ben verdim ben kazandım ☺️ sonrasında ise chicco marka aldım hepsi kanseroloji madde içeriyor fakat chicco marka daha iyi zaten 2 aya Bi değiştirmek en iyisi diye düşünüyorum ucu da kötü oluyor zaten zamanla