Nazlimom Kızlar bebeğim memede emerek uyuyor. Uykuya geçtikten sonra yatağına bırakıyorum en az bı yarım saat emme hareketini yapmaya devam ediyor. Bu normal mi aynı durumu yaşayan var mı merak ediyorum
strongMom Nazlimom ben🙋🏼♀️ Bence bi sorun yoktur yani ve çok tatlı oluyo öle yapınca yiyesim geliyo oğluşumu 😍😍
tubbaaa Nazlimom gayet normal 14 aylık oğlum 12 aydan sonra emmeyi kesitğimiz halde hala aynısını yapıyor 🥰🥰
gizemelifbas Benim kizim da oyle ama emzik emiyor o uykusunda agzindan alinca yapiyor o hareketi 😄 cok tatli gorunuyor o zaman kalbimi birakiyorum 😍😍