Durumunuz varsa rotayı özellikle yaptırın. Bir tanıdığım ek gıda sürecinde şehir dışında bir şey olmaz diye çeşmeden su vermişti. Bebiş zehirli ishal ve yüksek ateşle doktora görürdüler . Dr çok kızmış, ayı tuttuğu için hemen aşıyı vermiş orda . Rota ağızdan verilen bir aşı zaten endişe etmeyin