Arkadaşlar bu bizim doktorumuz. Kesinlikle anlattığı şey aslında uyku eğitiminin ozeti. Bi izleyin ve rahatlayın. En rahat 5 6 civarında henuz kendi oturmayan ayağa kalkmayan bebekte oluyor. Ben egitim aldim hala aliyorum bebegim gitgide iyiye gidiyor. Ama bi arkadasim kendisi vermiş sadece hocamızın videosu ile. Bi deneyin derim. Yoruma linki aticam