Dün geceden beri sol kolum ve kalbimin alt kısmı segiriyor görünecek biçimde hemde. Ay istemsiz bı şekilde olduğu için kontrol altına alınmıyor sitres yaptım. İnternette kafein tüketimi fazla olunca yazıyor ama. Önümüzdeki ay başı gidicem inşallah şuan karantinadayiz. Varmi yaşayan bu gibi şeyler ?