Kızlar benm ikizlerimde 2 aylıkken başladı meme ve biberon reddi 3. ayda tamamen memeyi kestiler 5. aya girdiğimzde biberonu tamamen bıraktılar ilk zmanlar dedğiniz gbi uykudayken biberonla besleniyorlardı artık uyku süreleri kısaldğı için kesinlkle neler yaptysam yediremedm biberonla bizmki geçici olmadı maalesef aksine tamamen bıraktılar başka yollar deneyin emzik tutan anneler emzik başlığıyla aynı biberon vermyi deneyin ben en son çare doktorumun tavsiyesiyle hipp 4. ay kaşık mamasına başladım sadece kaşıkla muhallebi şeklinde yiyorlar onun dışında bşka bir şey sokamıyorum ağızlarına hiç stres yapmayın ben yaptım hasta oldum ne bebeğe ne size bi faydası yok stresin doktorunuzla görüşüp yardım istemeyi deneyin fikrini alın