Irmak21 bizimkide kesik beyaz kusuyor doğduğundan reflü teşhisi koyuldu sonra azaldı şimdi arada kesikbeyaz kusar bazı dönem çoğalır doktorla görüştüğümde gaviskon önerir günde bi kez verince işe yarıyor çünkü kusunca bebekte huysuz oluyor ister istemez bazen burnundan bile gelebiliyor ama gün içinde çok fazla kusunca veririm gaviskonu diğer türlü vermem
yediği yarıyor lafınada inanmıyorum ne yiyor ki ne kusuyor bazen 3-4 dk emer sonra kusar
çoğalırsa doktora görünün hava değişikliği üşütme vs herşey olabilir