Ebru0101 aslında bunu takibini yapan çocuk doktoruna planlatsanız daha iyi. Hemşirelere fazla güvenmiyorum ben.
karşılaştığım hemşirelerin pek bilgisi yoktu o konuda çünkü.
çocuk doktoru bize ay ay hangisi yapılacak planlamıştı ama şu an elimde değil o kağıt.
ikisini de yaptırdık son doz bexero kaldı sadece bizim.