Aysenur219 Herkese merhaba 4 aylık bı oğlum 3.ayda meme reddi basladı ben de calısmaya basladığım için ustune dusemedım suan sadece mama ile besleniyor benı emmek ıstemıyor sagıp veriyorum bu sefer mamanın tadına alısmıs olacak yuzunu buruşturuyo. Benden 2 ay sonra dogum yapan bı eltım var nerdeyse benım cocugu ikiye katlayan cocıgu var masallah. Kayımvalıdem de durumu bılıyo nasıl emıyo deyıp deyip onu soyluyor. Acıkcası biliyorum her cocuk farklı her cocugun gelisimi farklı. Sadece hangi mamayla cocugum ıyı kılo alir hangisi gelısımını destekler ogrenmek istiyorum. Sımdıden tesekkurler
Aselinaannesi Aysenur219 bebelac gold hem kilo aldırıyor hemde bebeğin bağışıklığını destekliyor ve gaz yapmiyor
Minikalyam Aysenur219 bebelac gold iyi bence kaç cc ve saat aralığıda önemli tabi siz kaç cc veriyorsunhz
Sule_eylul2906 Aysenur219 bebelac gold kullanıyoruz bizde gayet iyi kilo konusunda ve gaz yapmıyo 🙏☺️☺️
Aysenur219 @Minikaly Minikalyam benim bebegım 120cc ancak ıcıyo onu bıle bitiremiyor cogu zaman 3 yada 4 saat arayla verıyorum o surede yıne vermeye calısıyorum ama ıcmıyor
Sec61 Bizde bebelac ve aptamil aşırı gaz yapmıştı. Ben gaz sorunu geçene kadar evolvia ac serisini kullandım. Gazlı bebekler için. Birde balık yağlı. İştah açıyor ve kilo aldırıyor. gaz problemi geçince hipp e geçtik. Ki,im şu anda 11 aylık ve 12.300 kilo
Aysima1234 Sec61 merhaba pekı hıpp nasıl onda da balık yagı varmı acaba gazlı olmayan bebekler ıcın bırde evolvia olarak mı alınması lazım ❤️
Sec61 Aysima1234 hipp çok hafif hiç gaz ve kabızlık yaptığını görmedim. Sadece fazla tok tutmuyo sindirimi kolay olduğu için. Ama içerisinde balık yağı yok. Evolvia da var. Eczaneden evolvia diye alabilirsiniz. Gazlı bi bebekse evolvia AC alabilirsiniz
Aysima1234 Sec61 size hangısı kilo yaptı hıp mı evolvıa mı yada hangisinden daha memnunsunuz oyle soruyum bizde mamaya baslıcam da arastırmak ıcersınde yım Evolvia da balık yagı var diyince sankı sımdı o daha ıyı gıbı ama hıp te birıncu sırada dıorlar, 🤔