Serife_oykumm Kızlar eşimin dedesine virüs teşhisi kondu ve iki gündür bir aradaydık tansiyonunu ölçtüm ve yan yana yemek yedik 8 aylık bebeğim var sizce bizede bulaşmış mıdır ne yapmam gerekir başına gelenler öneride bulunabilir mi
Egemenin_Annesi Serife_oykumm bulasmis olabilir yakin temas diyorsunuz ayni havadan bile geciyor tedbirli olun. Zaten neden bu dönemde illa akrabalara gidilir gelinir hic bsiey yok gibi anlamiyorum ya kusura bakmayin.
Rengin Serife_oykumm belli olmuyor. Ayni evin içinde olanlar biri pozitif digeri negatif olabiliyor. Vücutta kuluçka süresi 3 gun yani dede de 3 gun kalacak ki soze buluşacak doktor böyle dedi bize. Sizde de varsa 3 ya da 4. Gun cikar belirti. Testi de 3 veya 4 Gun vermeniz gerekiyor ki saglikli sonuç çıksın. Insallah yoktur ❤🙏
Elifinannesi101019 Serife_oykumm belli olmuyor canim bende 2 gun ust uste annemle 1 gun kuzenlerimle temasliydim kizimi emzirdim optum ben pozitiftim hicbiri degildi
Eminannesi Serife_oykumm bunu bilemeyiz siz maske takıp bebeğe yaklaşın hatta devamlı takın belirti olursa teste gidersiniz umarım olmaz emziriyorsan bebeğini sık sık emzir süt onu koruyacak ama kesinlikle üç maske tak üst üste elini de yıka emzirmeden önce
Serife_oykumm Egemenin_Annesi bana kalsa evden aylarca çıkmam ama eş ailesi olunca çok da söz sahibi olunamıyor maalesef 😞
GoGirl Serife_oykumm belli olmuyor bekleyin eger belirtileriniz olursa test yaptirirsiniz kendinizi takip edin
Eminannesi Serife_oykumm ha bi de güzel beslen c vitamini al nane limon zencefil bal takviyesi yap varsa da rahat geçirirsin
Eminannesi Serife_oykumm bu konuda olacağız ben bu yüzden covid geçirdim 40 lı bebeğimle şimdi kimseye gitmem eşimde dersini aldı
Egemenin_Annesi Serife_oykumm sifir anlayis yazik gercekten. Sanirsiniz normal bi zamandayiz virüs var iste ortalikta ne var yani bir kac ay görüsmeseler yok illa görüsülecek ondan sonrada acaba covid mi oldum saka gibi.
Eminannesi Serife_oykumm doktoruna sor vitamin al bebeğe de şuruplar oluyor ya destek takviye zaten birşey yedikleri yok dogru düzgün
Serife_oykumm Eminannesi sanırım bizimkilerde böyle kötü bi olayda derslerini alacaklar. Bişey olmaz cahil psikolojisi yüzünden başımıza geldi zaten bunlar 😞😞
Melek232020 Canım ben pozitiftim aynı evde altı kişiydik günlerce haberimiz olmadan birarada bulunduk eşime bebeğime bile bulaşmadı benden ki bebeğimle sürekli temastayım. Korkutma kendini bazen virüsün bulaştırıcılığı çok az oluyor🤲🏻
Eminannesi Serife_oykumm eşim kendide oldu bende oldum ondan bana geldi zaten pislendi iyice iyi de oldu bi yerde az bilsin yoksa tınlamıyordu
Eminannesi Serife_oykumm ailem sen ailem 💩 var bak olan bize oldu etkisi hala devam ediyor bizde ailesine de bi çağırın boşarım bunu size rahatça gelir dedim tık yok
Melek232020 Serife_oykumm Ne demek canım stres yapma sen ne kadar iyi olursan bebeğinde o kadar iyi olur moralini iyi tut hiçbirşey olmaz Allah’ın izniyle 🤲🏻