Arkadaşlar ben kaka tahlili verdim geçen hafta ama öncesinde 15 gün süt ürünleri diyetindeydim. Sonucumuz negatif çıkmış benim diyet yaptığım için mi negatif yoksa ben boşuna mi diyet yaptım. Kakayı verirken diyetsiz mi olmam lazımdı bilginiz var mı? Doktor diyet yaptığımı biliyordu öyle olsa diyeti boz der miydi kafamda sorular 🤷🏻♀️