Bhrsnr19 benim oglum 4 ay emdi sonra mamayla devam ettim, suan 18 aylik hala gunde 2 kere mama veriyorum. Bağışıklığı gucleniyor ve gece bende kendimi tok uyudugundan emin olma acisindan rahat hissediyorum açıkçası. Yeri geliyo suyu az iciyor ona da takviye oluyor. Doktorumuz sutu onermedi bende arastirdim ve bu yas araligi icin yararindan cok zarari olcagini okuyunca mamayla devam ediyoruz. 2 yasina kadar vermeyi düşünüyorum gerisi Allah kerim :) yinede siz bilirsiniz ama etraftakilerde buyuk ihtimal olayin bu tarafini bilmiyolardir