Bugün tam 8.5 aylık kızım ek gıda istemiyor ne kadar uğraşıyorum neler deniyorum yediremiyorum gün icimde sürekli bir şeyler yapıp döküyorum en azından denedim.diye kendimi teselli etmek için uyku düzenimiz git gide kötü oldu gece 2 den aşağı gece uykusu a geçmiyor sabah da sürekli beşiği sallayarak ne kadar fazla uyutabilirsem o kar diyorum çok çok zor bir bebek oldu tek sağlık li olsun iyi olsun da elbet büyüyecek elbet geçecek diyorum