Pinarrrr bızdede öyle olmuştu doktor mama verdi kullanmadım dolapta bıraz durum vardı başta sagıp attıgım biraz onları verdim. Birde doğum doktorumun verdiği bir fikir sayesinde toparladı emmesi ve kilosu bienim oğlumda ayda bir kilo yerine 650 Gr falan alıyordu .mama içmedi bir türlü süt alerjimizde oldugu için alerji mamasını sevdıremedim. Bir bir gogsunuzu emdirin. Sonra diğer gogsunuzu . Bebek emdikten sonra emdiği goğsu sagıp kalanıda kaşıkla vermeyı deneyin .