Kızlar bebeğim 17 aylık ve kırkım çıkar çıkmaz spiral taktırdım 5 gün öncede adetim bitti ve normalde hiç adet bitiminden sonra lekelenmem olmaz ama adetim bittiğinden beri lekelenmem oluyo bide 2 haftadır nedenini bilmiyorum mide bulantım var konduramıyorum da aslında spiral olduğu için ama aklımıda kurcalıyo bide adet oldum üstüne sizce olabilir mi böyle bişey eczaneden test almayı düşünüyorum ama sizede danışmak istedim