hilaliii Hiç kullanılmayan bir şey bence. Sıfır aldım, boşuna almışım. Yanımda olsa hediye ederdim size. Memlekette bıraktım. Ben pek kullanışlı bulmadım. Oğlum 6 aylık desteksiz oturdu. Öncesinde de içine sokup çıkarmak o kadar zordu ki kullanamadık hiç.