Bebeğime kahvaltı getirmeye gittim ve o bebekleriyle oynuyordu geldiğimde ağız etrafında sadece kusmuk vardı. Baktım bebeğin gözleri yok yani çıkarması çok zor acaba yutmuş mudur diye düşündüm şu an çok tedirginim ne yapayım bilmiyorum kahvaltısını yaptı bi anormallik yok. Başına gelen var mı acaba bebeğin gözleri bi nohut tanesinden bile küçük.