Merhaba anneler, bebeğimiz 6 günlükken 17 bilirubin değeri ile hastaneye yatmıştı, ertesi gün 11 ile taburcu olduk.daha sonra değeri tekrar 14,15 diye arttı ve bir süre 15-16 larda seyretti.15 günlüğü geçtikten sonra hala devam ettiği için kan ve idrar tahlili istedi doktor birşey çıkmadı.dün 24 günlükken kontrole gittik hala sapsarı göründüğü için metabolik testler istedi bu sefer. Henüz hepsinin sonuçları çıkmadı ven internetten baktım bilirubin 18,6 olmuş, ggt si de 320 lerde, epey bir yüksek görünüyor.ama 1 hafta önceki testte ast alt değerimiz iyiydi birtanesi 6 birim yüksekti sadece ona da önemsiz dediler.bu arada ultrasona da girdi dün ve çok şükür temiz çıktı.şuan metabolik tarama sonucu ve G6PD enzim sonucunu bekliyoruz ama bu bilirubin ve ggt canımı sıktı.yeniden fototerapi alması gerekecek mi? Bugün doktoru arayacağım ama endişelendik biraz bebek 25 günlük oldu.internette ggt nin sarılığa bağlı arttığı yazıyor ama bir karaciğer yetmezliği var diye korkuyorum.benzer şeyler yaşayan varsa yazabilir mi deneyimlerini?