Merve789 kozıma 3dozlu olan rota virüs asısını yaptırdım doktor o daha iyi dedi diye ama kızım rota hastası oldu :( 3gün ağır ateste yattı hiç bi doktor anlamadı en son 5.gün kakası hafif koyulastı beyaza yakın bir renge döndğ kosarak tarar doktora götürdüm benm cocuğum rota oldu dedim doktor bana inanmadı test istedi verdik rota cıktı. Doktor zor süreci atlatmıssnz zaten dedi ilaç filan vermeden yolladı. 🤣 ası olsanda hastalığı geciriyorsn yani.