Kızlar meraba doğumdan sonra göğüslerm inanılmaz bir şekilde büyüdü pek sütüm de yoktu aslında. 3-4 ay şöyle böyle süt verdim bebeğime şimdi sütüm de kalmadı ama göğüslerim şişmiş sönmüş göbek gibi buruşuk ve sarktılar yaşlı ninelerin memelerine benzer oldular moralim çok bozuk eşime karşı özgüvenimde azalma var siz de böyle olan var mı olduysa da düzeliyor mu çok merak ediyorum