Günaydın kardeşler. Kızım 11 ay 22 günlük. 1 yaşına girmesine çok az kaldı. Doğduğundan beri Hipp Combiotic kullanıyoruz. Şu an acı,çok baharat,patlıcan mantar vs dışında hemen hemen her şeyi yiyor kızım. Günde üç öğün normal yemek, 3 öğün mama veriyorum. (Örnek olarak şöyle söyleyeyim; sabah erken kalkıyor mama veriyorum. Sonra uyuyor tekrar kalktığında kahvaltı yapıyoruz. Öğlen tekrar mama veriyorum uyuyor. Uyandığında normal yemek yiyor. Sonra uyuyor. Bazen uyumuyor. Yine kalktığında normal yemek yiyor akşam yemeği. Gece uykusuna geçerken mama veriyorum yine.) Aralarda meyve yoğurt veya eline kemireceği şeyler veriyorum. 1 yaş kontrolünde doktora soracağım ama sizlere de sormak istedim. 1 yaşından sonra mama kullanımı nasıl olmalı? Kaç aylık olana kadar mama kullanmaya devam etmeliyiz? Ne zaman tamamen bizim gibi günde üç öğün sofraya oturup yemek yiyebilecek mama olmadan?