Arkadaşlar bebeğim 7 ay 2 günlük ek gıdaya çoktan geçtik fakat bugün kakasını yaparken kanter içinde kaldı yavrum ağlamaktan kıpkırmızı oldu. Kakasını yaptı zar zor silerken pamuğa kan geldi temizledim sonra tekrardan poposunu hafif araladım bidaha sildim sanırım içten yırtılma falan oldu 😢 çok üzüldüm ne yapmam gerekiyor içim parçalandı yavrumu öyle ağlarken görünce