Merhaba bende 45 günlükken yaptırdım. Sünnetçide lokal iğne ile yaptırdık. Bardak falanda koydurmadılar sadece bezin pipiye değdiği yere anestol krem sürerek geçirdik sadece ilk gün bir kaç saat huzursuzluk yaptı akşam mışıl mışıl uyudu, dikişler 5 /7 gün de düştü iyi ki erkenden yaptırdık çok memnunum.