Sndskrsn ben kullandım.zoretanin (yazışışı farklı olabilir😂)adında yaklaşık 8 sene falan oldu ücretli bir ilaçtı 50tl falndı o zaman.6-7 ay kullandım her ay kan tahlili veriyordum.yüzümede gündüz nadixa gece clindoxy diye kremsürüyordum hep düzenli sürdüm lekelerim vardı gittiler.burnun ve dudaklarının kanıyor ,burun için nemlendirici fısfıs kullancksın.dudakların dışına kadar kuruyup yara olacak patlayacak sürekli vazelin ve dudak kremi kullanmak zorundasın.iyikide kullanmışım çok şükür hiç sivilcm çıkmıyor.sadece hamilelik döneminde aşırı çıktı oda hemhormon hem vitaminlerden.doğum yaptım hepsi gitti şuan tertemiz yüzüm