Daghan05 Hanimlar uyku eğitimi alıyoruz. 1 hafta geçti su an oglum kendi kendine uyuyor. En son salladigim gun salladigimin 1.5 saatinde uyumustu. Egitmen tavsiye edebilirim. Fiyati da uygun. Cok da güzel iyi bir insan. Sesi bile rahatlatıyor. Sorusu olan??
petitehatunn Daghan05 eğitimden önce nasıl uyutuyordunuz? meme emiyor mu?Gece çok sık uyanıyor muydu? çok ağladımı?
Amour Daghan05 nasil uyuyor peki.uykusu geliyor yataģona koyuyorsunuz ve uyuyormu.nasil yani anlatirmirsiniz birazcik.benim oģlum kolumda uyuyor ayatka uyumuyor.kilimda 5 dakika yavastan ileri geri cekerim meyhoş olur uyuyar..ayakta asla ce asla uyumaz. Ama kilosu cogaldi malum.bende kendisi uy7masini istiyorum nasil yapcam acaba
Daghan05 petitehatunn egitimden önce hep sallıyordum saatlerce salladigimi.biliuorrum artik uyumadigi noktada ayagima alip.tabiri caizse bayiltiyordum çocuğu. Ve maalesef ki yanlış zamanda yanlış şekilde aldığım yarida bıraktığım bir eğitim sonucu memede uyumayı öğrendi. Ama hepsini tak diye kestik. Bebek hazırsa zaten kolay ilerliyor.
Daghan05 Zynpsare kim olduğunu burdan söyleyemem. Çünkü daha önce aldığım egitimciden egitim alip başarılı olan bi kisi bizim başarıslik yolunda ilerlediyimizi anlamadan linç etti beni burdan instagtamdan konusabiliris
Daghan05 Albayrakokur ayina gore degisiyor kac saat olduğu is orra bitiyor zaten. Ginde 5 kere 30ar dk uyuyordu 3 e dustuk. 5 aylik
Daghan05 Amour bu is uyku rutini yapmadan olmuyor. Ve ilk yapılması gereken bebegin uyku saatlerini ayakta kalma saatlerini ayina gore düzenlemek. Ben egitimden once 20 dk uyuyor diye 3n geç 1.5 saatte bir uyutuyordum çocuğum dayanamiyor diyordum simdi 3.5 saat dayanıyor. Olması gerektiği gibi yani.
Daghan05 Amour Biz nasıl uykudan önce dis fırçala pijama giy yapıyoruz bebekler uyku zamanlarinn geldiğini anlaması için klasiklesecek rutinler yapmamız gerekli