Yaklaşık 2 aylıktan beri zar zor tutturuyorum çok zorluyor beni. 4. Ay atağından korkarken şimdiden başladık. Emmemesine rağmen karnı aç olmasına rağmen ağlamıyor 🤦🏻♀️ Ayakta zar zor emzirip duruyorum. Hiç biberon ve emzik vermedim sadece anne sütü ile besleniyor. Var mı benim durumumda olup da ne zaman biteceğine dair bana umut olacak😢