Önceki gün eşim nezle oldu yineden emin olmak icin test yaptirdi negatif cikti yineden farkli odada yatti ayri yemmek.yedi herseye ragmen kızima bulasti dün aksam uzeri su gibi burnu akmaya basladi ve cook zor bi gece gecirdik ates düsürücü ve burun damlası kullandik ama atesi 38.8 e kadar cikti ılik duş yaptrdim aşırı geniz akıntisı ve burun tikanmasi var simdlik 14 aylik ortalik karisik hastaneye gotursemmi bilmiyorum eczaneye sorduk grip surubu veremesezsiniz 1 yasa dedi sadece ates dusurucu doktora gitsem oda bisey vermiycek hic bisey yemiyo ne yapsam ne etsem nolir fikir verin