Günaydın anneler. Dün akşamdan beri kizim ne emdiyse hepsini fışkırarak kustu. Ard arda belki 4-5 kez kustu üstü başı yerler battı o kadar çok. En son kusmasinda sari-yesil bir renk vardı. Gece uyudukca ateşi yükselmeye başladı. Şuanda 38 derece. Yine emzirdim ve kustu. Zorlamadim yine emsin diye calpol verdim bir çay kaşığı. 6 ay 6 günlük kızım. Diş olabileceğini düşünmüyorum ama neden olabilir acaba?