Hayır tabikide bozuk değil neden attınız. Dondugu ve tekrar çözüldüğü için içindeki yağlar böyle parçalanıyor benmari usulü ısınınca tekrar ilk sağılmış gibi oluyor. Yine de ısıtınca tadını kokusunu ve görüntüsünü kontrol edip verin keşke direk çöpe atmasaydınız