Busrammesut seni öyle iyi anlıorm ki gündüz asla uyumuor en fazla 15 dk akşam 9 a doğru yatıor gece şu 2 gündür 4 defa kalkıor emmek için ben pertim tüm günde kucakta bari gece derin uyusa bu kadar sık kalkmazdı inş kalıcı olmaz yoksa çok yıpratıcı hala başım ağrıyor uykusuzluktan kolum belim sırtım bileğim ayaklarım pert tam düzeni ne zaman oturur bilmiorm 6. Ayı bekle dediler bekliorm bakalım 😔hiç uyku konusunda düzelecek gibi değil kokuyorum hep böyle olacak die 😔 hamak işe yarıyorsa ben de alıp kurarım valla eskisi tip hamak mı yoksa bebekler için olanı mı elektrikli salıncak aldık hiç memnun kalmadk binmedi bile üzerine doğru düzgün hamağı sever mi acaba